Μενού
Το καλάθι σας

FreeOn Θερμός Φαγητού 350ml Beige

Το θερμός φαγητού της FreeON είναι ό,τι χρειάζεστε για ξέγνοιαστες εξόδους με το μωρό σας με το καρότσι ή για μεγαλύτερα ταξίδια.

Το δοχείο χωράει έως και 350 ml περιεχομένου, το οποίο είναι αρκετό ακόμα και για ένα μεγάλο ταξίδι.

Το βάζο ανοίγει και κλείνει εύκολα και σφραγίζει πολύ καλά. Είναι κατάλληλο για χρήση σε όλες τις εποχές.

Μπορείτε να το γεμίσετε με ζεστό ή κρύο περιεχόμενο.

Χάρη στο διπλό τοίχωμα από ανοξείδωτο χάλυβα, το περιεχόμενο στο δοχείο θα διατηρήσει τη θερμοκρασία του για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Το ζεστό περιεχόμενο θα διατηρήσει τη θερμοκρασία για έως και 12 ώρες και το κρύο περιεχόμενο για έως και 24 ώρες.

Για να γίνει πιο ενδιαφέρον για τα παιδιά, το δοχείο φαγητού με χαριτωμένα τρισδιάστατα παιδικά θέματα διατίθεται σε τρία διαφορετικά χρώματα (ροζ, γκρι και μπεζ).

Τρόποι πληρωμής

Αντικαταβολή

Πληρώνετε ολόκληρο το ποσό περιλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων στην courier τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Η εταιρία courier που συνεργαζόμαστε χρεώνει επιπλέον 2€ για παραδόσεις με αντικαταβολή. Ενδέχεται να σας ζητηθεί προκαταβολή όλου ή μέρους του ποσού για μεγάλες παραγγελίες. Σε αυτό τον τρόπο πληρωμής δεν συμμετέχουν τα προϊόντα που η αξία τους ξεπερνάει τα 150€.


Πιστωτική / Χρεωστική / Προπληρωμένη κάρτα

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας κάρτα οποιασδήποτε τράπεζας με ασφάλεια στην φόρμα παραγγελίας. Η πληρωμή γίνεται σε συνεργασία με το σύστημα της τράπεζάς μας παρέχοντας σας τη μέγιστη ασφάλεια χρησιμοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα ασφαλείας (SSL encryption). Δεν υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης στα στοιχεία της κάρτας σας από εμάς, καθώς αυτά δρομολογούνται απευθείας στην τράπεζα.


Δικαίωμα υπαναχώρησης:

Σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994 περί Προστασίας Καταναλωτών Σε κάθε συναλλαγή/σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Τρόποι Αποστολής

Η εταιρία KIKOO  θα δρομολογήσει τα προϊόντα σας με τη χρήση μεταφορικής, ΕΛΤΑ ή Courier, αναλόγως το ογκομετρικό βάρος.

Τα ογκώδη προϊόντα αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση λόγω του μεγέθους του μεταφορικού μέσου η παράδοση των προιόντων γίνεται απο μεταφορική εταιρία με φορτηγό στην είσοδο της πολυκατοικίας/κατοικίας για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη. Εάν δεν υπάρχει η δυνατότητα για παραλαβή στην είσοδο σας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας. Για τις υπόλοιπες περιοχές ο πελάτης θα πρέπει να παραλάβει το δέμα του από την έδρα της μεταφορικής εταιρείας. Διαφορετικά, εάν ο πελάτης δεν έχει την δυνατότητα να παραλάβει το δέμα από την έδρα της μεταφορικής, θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας. 

Για την ταχύτατη αποστολή των παραγγελιών σας εντός Ελλάδος συνεργαζόμαστε με Courier.  Η παράδοση συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη της αποστολής (εκτός από δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές). Όλα τα προϊόντα είναι συστημένα ώστε να τα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση. Οι πελάτες μας ενημερώνονται αυτόματα με e-mail με τον αριθμό αποστολής ώστε να μπορούν να παρακολουθούν την πορεία του δέματος τους. Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί σε περίπτωση απεργιών, ακραίων καιρικών συνθηκών, μεγάλου φόρτου της παραγωγής.

Το κόστος αποστολής υπολογίζεται βάσει του βάρους του δέματος και κυμαίνεται αναλόγως το μέγεθος της παραγγελίας.

Εάν τα προιόντα είναι ογκώδη και η πληρωμή είναι με αντικαταβολή τότε η αποστολή γίνεται με τα ΕΛΤΑ και η παραλαβή των προϊόντων γίνεται από το πλησιέστερο κατάστημα ΕΛΤΑ της περιοχής.

Επιστροφές προϊόντων

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν εφόσον είναι ελαττωματικό, εντός 7 ημερών, απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι να μας ειδοποιήσετε μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο e-shop μας ή μέσω e-mail ή τηλεφωνικά στο 2551401540.

H εταιρεία δεν μπορεί να επιστρέψει τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την εν λόγο αγορά και για τον λόγο αυτό είναι απαραίτητη η επικοινωνία με το κατάστημά μας ώστε να καλυφθεί η οικονομική διαφορά με κάποιο άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας .

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και ύστερα από έλεγχο που πραγματοποιείται στο προϊόν.